Telekom şirketlerine danışmanlık hizmeti
:: Her Telden :: Teknoloji & BiLim
1 sayfadaki 1 sayfası
Telekom şirketlerine danışmanlık hizmeti
HP Telekom Müşterilerinin dönüşümünü hızlandırmak için
danışmanlık hizmetlerini genişletiyor.
HP Telekom şirketlerinin müşteri memnuniyetini artırmak,
operasyonlarını basitleştirmek ve hizmet sunumunu hızlandırmak için
kullanacakları yeni danışmanlık hizmetlerini duyurdu. Aynı zamanda
Macaristan’ın en büyük Telekom hizmet sağlayıcısı olan Magyar Telekom’un
çözüm sağlayıcı olarak HP’yi tercih ettiği basınla paylaşıldı.
HP Çözüm Danışmanlığı Hizmetleri
portföyü (HP SCS), telekom hizmet sağlayıcılarının büyük kurumsal hizmet
projelerini tasarlamasını ve yönetmesini kolaylaştırıyor. HP, bu konuda
müşterilerine yardımcı olmak için yeni danışmanlık hizmetleri
geliştirdi, daha çok danışmanı bünyesine kattı ve yakın zamanda
gerçekleştirdiği dönüşüm projelerinden edindiği tecrübeleri kullanarak
bu alandaki temel metodolojisini zenginleştirdi. Bu bağlamda HP’nin SCS
çözümleri değişen müşteri ihtiyaçlarını karşılamak üzere özel
kategorilere ayrıldı. Böylece Telekom hizmet sağlayıcılarına esneklik
sağlanmış ve ana iş hedeflerini gerçekleştirmek için istedikleri çözümü
geliştirme olanağı sunulmuş oldu.
HP İletişim ve Medya Çözümleri Direktörü Teresa Schlegelmann,
“Dönüşümü gerçekleştirmeye karar veren telekom hizmet sağlayıcıları HP
SCS ile ölçülebilir yararlar elde edebilirler. HP az rastlanan şekilde,
hem BT hem de telekom uzmanlığını aynı yapıda bulundurma avantajı ile
dönüşümün başarısını garanti altına alıyor ” diyor.
HP ve Magyar Telekom
Macaristan’ın en büyük telekom operatörü Magyar Telekom, iş yapısını,
süreçlerini ve teknolojilerini geliştirerek yenilemek için HP’yi tercih
etti. HP’nin SCS danışmanları tasarım, arayüz standardizasyonu,
uygulama entegrasyonu ve genel proje yönetimi konularında Magyar Telekom
Grubu’na ileri düzey danışmanlık hizmetleri sundu. Magyar Telekom
tüketicilerle işletmelere sabit ve mobil hat ile geniş bant hizmetleri
sunuyor. Her üç iş kolunda da hizmetleri devreye alma ve etkinleştirme
işlemleri ayrı ayrı yürütülüyordu. Magyar Telekom’la görüştükten sonra
bunu dikkate alan HP, temel işlemleri ve iş akışlarının otomasyonunu
sağlamak için HP Service Activator çözümünü
kullanan SPA (hizmet devreye alma ve etkinleştirme) adında tek ve
bütünleşik bir platform geliştirdi. HP’nin geliştirdiği bu çözüm şimdi
en yeni IP (İnternet Protokolü) hizmetlerini çalıştırmakta kullanılıyor
ve Magyar Telekom, HP’nin çözümünü hizmet portföyünün tamamına
uygulamayı planlıyor.
HP’nin esnek platformu verimliliği artırıyor, maliyetleri düşürüyor
ve geliştirilen Telekom hizmetlerinin uygulamaya alınma süresini
kısaltıyor. Aynı zamanda tüm OSS bileşenlerinin platforma bağlanmasını
sağlayan daha kapsamlı bir hizmet yönetimi katmanı sunuyor.
Magyar Telekom Hizmet Yönetimi Operasyonları Direktörü Attila Szasz
“HP’nin danışmanlık hizmetleri işimizin bu önemli parçasını
dönüştürmekte doğru yaklaşımı tanımlamamızda bize yardımcı oldu” diyor.
“HP, aynı zamanda Magyar Telekom’a ortamımız için özelleştirebilmemiz
amacıyla kendini kanıtlamış çözüm ve uzmanlık hizmetleriyle ilgili doğru
kombinasyonu sundu.”
TeleManagement Forum Magyar Telekom’un SPA projesini 2010 Operasyonda
Mükemmellik Ödülü için finalist olarak değerlendirdi.
HP SCS hakkında daha fazla bilgi edinmek için www.hp.com/go/SCS
adresini ziyaret edebilirsiniz.
danışmanlık hizmetlerini genişletiyor.
HP Telekom şirketlerinin müşteri memnuniyetini artırmak,
operasyonlarını basitleştirmek ve hizmet sunumunu hızlandırmak için
kullanacakları yeni danışmanlık hizmetlerini duyurdu. Aynı zamanda
Macaristan’ın en büyük Telekom hizmet sağlayıcısı olan Magyar Telekom’un
çözüm sağlayıcı olarak HP’yi tercih ettiği basınla paylaşıldı.
HP Çözüm Danışmanlığı Hizmetleri
portföyü (HP SCS), telekom hizmet sağlayıcılarının büyük kurumsal hizmet
projelerini tasarlamasını ve yönetmesini kolaylaştırıyor. HP, bu konuda
müşterilerine yardımcı olmak için yeni danışmanlık hizmetleri
geliştirdi, daha çok danışmanı bünyesine kattı ve yakın zamanda
gerçekleştirdiği dönüşüm projelerinden edindiği tecrübeleri kullanarak
bu alandaki temel metodolojisini zenginleştirdi. Bu bağlamda HP’nin SCS
çözümleri değişen müşteri ihtiyaçlarını karşılamak üzere özel
kategorilere ayrıldı. Böylece Telekom hizmet sağlayıcılarına esneklik
sağlanmış ve ana iş hedeflerini gerçekleştirmek için istedikleri çözümü
geliştirme olanağı sunulmuş oldu.
HP İletişim ve Medya Çözümleri Direktörü Teresa Schlegelmann,
“Dönüşümü gerçekleştirmeye karar veren telekom hizmet sağlayıcıları HP
SCS ile ölçülebilir yararlar elde edebilirler. HP az rastlanan şekilde,
hem BT hem de telekom uzmanlığını aynı yapıda bulundurma avantajı ile
dönüşümün başarısını garanti altına alıyor ” diyor.
HP ve Magyar Telekom
Macaristan’ın en büyük telekom operatörü Magyar Telekom, iş yapısını,
süreçlerini ve teknolojilerini geliştirerek yenilemek için HP’yi tercih
etti. HP’nin SCS danışmanları tasarım, arayüz standardizasyonu,
uygulama entegrasyonu ve genel proje yönetimi konularında Magyar Telekom
Grubu’na ileri düzey danışmanlık hizmetleri sundu. Magyar Telekom
tüketicilerle işletmelere sabit ve mobil hat ile geniş bant hizmetleri
sunuyor. Her üç iş kolunda da hizmetleri devreye alma ve etkinleştirme
işlemleri ayrı ayrı yürütülüyordu. Magyar Telekom’la görüştükten sonra
bunu dikkate alan HP, temel işlemleri ve iş akışlarının otomasyonunu
sağlamak için HP Service Activator çözümünü
kullanan SPA (hizmet devreye alma ve etkinleştirme) adında tek ve
bütünleşik bir platform geliştirdi. HP’nin geliştirdiği bu çözüm şimdi
en yeni IP (İnternet Protokolü) hizmetlerini çalıştırmakta kullanılıyor
ve Magyar Telekom, HP’nin çözümünü hizmet portföyünün tamamına
uygulamayı planlıyor.
HP’nin esnek platformu verimliliği artırıyor, maliyetleri düşürüyor
ve geliştirilen Telekom hizmetlerinin uygulamaya alınma süresini
kısaltıyor. Aynı zamanda tüm OSS bileşenlerinin platforma bağlanmasını
sağlayan daha kapsamlı bir hizmet yönetimi katmanı sunuyor.
Magyar Telekom Hizmet Yönetimi Operasyonları Direktörü Attila Szasz
“HP’nin danışmanlık hizmetleri işimizin bu önemli parçasını
dönüştürmekte doğru yaklaşımı tanımlamamızda bize yardımcı oldu” diyor.
“HP, aynı zamanda Magyar Telekom’a ortamımız için özelleştirebilmemiz
amacıyla kendini kanıtlamış çözüm ve uzmanlık hizmetleriyle ilgili doğru
kombinasyonu sundu.”
TeleManagement Forum Magyar Telekom’un SPA projesini 2010 Operasyonda
Mükemmellik Ödülü için finalist olarak değerlendirdi.
HP SCS hakkında daha fazla bilgi edinmek için www.hp.com/go/SCS
adresini ziyaret edebilirsiniz.
:: Her Telden :: Teknoloji & BiLim
1 sayfadaki 1 sayfası
Bu forumun müsaadesi var:
Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz